מאמרים

שילוב נופש עם בריאות – הדרך להאריך ימים - המשך המאמר

אם המחשבה שעוברת לכם עכשיו בראש היא – "כמה שעות של פעילות גופנית ביום זה בדיוק מה שיהרוס לי את הנופש", אל תמהרו להחליט – אתם לא חייבים להריץ את עצמכם בכוח או ללכת למכון בזמן שאתם בחופש. ניתן למצוא מגוון פעילויות בעת הנופש אשר הן גם מהנות מאוד, וגם מזיזות מעט את הגוף ולכן תורמות לבריאות. למשל – שילוב שיט קייקים עם החופשה בצפון, שחייה יומית בים בחופשה באילת, או אפילו משחק כדורגל או כדורסל יומי במגרשים של בית המלון בו אתם מתארחים. כל אלו הן פעילויות שעליכם לבצע באופן סדיר וקבוע אם ברצונכם לשמור על בריאות גופכם כמה שרק ניתן, לכן אם זה לא קורה מדי יום או אפילו מדי שבוע או חודש, לפחות בחופשות שלכם נסו לסדר שזה כן יקרה. כספות .

לפעילות גופנית, אפילו כזו בת כחצי שעה, ישנה השפעה חיובית של ממש על מערכות גופנו. אל תשכחו זאת אם ברצונכם להמשיך ולהרגיש צעירים, רעננים וחסרי מכאובים לאורך זמן...

שתהיה חופשה נעימה ופעילה...

חזרה לחלק ראשון